Tisdag

Imorse när jag gjorde mig i ordning till skolan så ville Maja vara med och leka med sminkborstarna. Fick ta fram en extra som jag inte skulle använda så hon skulle kunna leka med den istället. Eftersom att kameran var precis bredvid mig försökte jag få till någon/några bra bilder men hon rörde sig så mycket att det knappt gick. 
 
Hade bara en lektion i skolan idag, en tråkig svenska lektion. Efter skolan gick jag ner med Mathilda och fikade och gick sedan hem och umgicks med Ella ett tag innan vi gick till dansen. Har nu duschat och ska snart gå och lägga mig för imorgon ska jag gå upp tidigt. Det är den enda dagen jag börjar tidigt, klockan halv nio, annars börjar jag som tidigast 11 och är ledig på fredagar. Har aldrig haft ett så soft schema som jag har nu, älskar det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0