Foundation

Jag tror alla mina närmaste vänner vet hur mycket jag älskar foundation. Det tog ett tag tills jag hittade en foundation som jag skulle vilja använda under vardagarna jag har nu hittat två stycken som jag verkligen älskar och tänkte därför tipsa er om de. 
Lumene Longwear Blur foundation - 1 Classic beige - 159 kr - Kicks
Jag brukar använda den här nästan varje dag. Jag brukar oftast byta mellan denna och den som jag visar nedan.  
Benefit Hello Flawless Oxygen Wow - Ivory - 300 kr - Sephora
 
 
Självklart så skulle min katt Chili vara med och hjälpa till när jag tog fram kameran för att fotografera. Hon tyckte nog själv att det gick jätte bra men hon var lite i vägen ibland.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0