klätt julgranen

Gick till stan med pappa och min lilla syster och köpte en julgran. Har nu klätt den och den blev finare än vad vi trodde. Brukar vara mamma eller pappa som fixar ljusen men i år fick jag hjälpa till. Helt okej för att vara en nybörjare men är inte direkt på professionell nivå än. Vi brukar inte bara sätta upp kulor utan även några tomtar och hjärtan. Stjärnan, som sitter på toppen, gjorde min storebror när han var runt 4 år. Kanske inte världens snyggaste men det har blivit en tradition att använda den. Ska se på film med familjen nu, tror det blir filmen Click. Var ett tag sedan jag såg den, tror det var minst 5 år sedan eller något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0