Julklappsspel

Var så duktig i morse att jag försov mig och missade nästan hela första lektionen. Och på de resterande två lektionerna gjorde vi inget speciellt då vi inte har så mycket att göra nu innan jul. Drog ner på stan med Thea och Mira och köpte en julklapp som jag ska ge till någon i Dumbledores Armé i morgon. Vi ska köra något julklappsspel. Förstod inte riktigt reglerna men det kommer bli roligt.
Hjälpte också pappa igår med att slå in packet till mina syskon. Har också pyntat lite i hemmet för att försöka få fram en "jul-feeling". Tog fram en guldig gran med lila ljus runt och satte upp lite glitter på olika ställen men någon "jul-feeling" fick jag inte direkt.. Det är ju bara en vecka kvar nu och jag har inte ens tänkt på vad jag vill ha. Kommer nog vara så tråkig och önska mig presentkort, brukar oftast bli så
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0