Lektionsfri dag

Det är inte alls fel att inte ha några lektioner på fredagar. Helt underbart att bara gå i skolan fyra dagar och sen få vara ledig i tre dagar. Drog hem till Thea och åt pommes med kyckling och kollade lite på Lets Dance. Eller rättare sagt stod tvn igång och vi satt och pratade med varandra och hängde inte alls med på vad som hände. När jag kom hem möttes jag av gosiga Gösta och eftersom jag hade kameran i handen försökte jag få en fin bild på honom. Självklart så rörde han sig på nästan alla bilder men fick till en skapligt bra. Ska snart göra mig i ordning så jag kan gå och lägga mig, jag är helt slut och längtar efter att få sova några timmar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0